wtorek, 9 grudnia 2008

Przedświąteczny brak czasu...

Nie mam nawet kiedy powstawiać zdjęć z moimi robótkami… przed świętami mam wyjątkowo dużo zamówień na biżu. Po raz kolejny robię już zatowarowanie na kryształki Swarovskiego i na szkło weneckie, zrobiłam też kartki świąteczne, zaproszenia na synka urodziny, coś tam krzyżykuję i filcuję :)
W wolnej chwili obiecuję wstawić fotki
A tymczasem wybieram się dziś na buszowanie po sklepach w celu zakupu ozdób świątecznych i poszukiwań inspiracji
aaaa i dzięki aeljot, która przesłała mi ciekawy link do „plecienia” biżu, zamówiłam sobie ze Swarovskiego bicony



i mam zamiar upleść sobie bransoletkę
Pierwsze próby plecenia już poczyniłam i moim zdaniem efekt jest rewelacyjny :)

3 komentarze:

aeljot pisze...

Oj tylko skusilas i pobudziłas wyobraźnię. Zdjęcia rób i zaraz sie nimi dziel :)

aeljot pisze...

Zapraszam na mój blog po wyróżnienie http://aeljot.blogspot.com/2008/12/blogger-heart.html

:)

MM pisze...

ojojoj :) aż się zarumieniłam