wtorek, 17 sierpnia 2010

Twórczy tydzień

Zamówiłam sobie sznurki woskowane
w różnych kolorach i o różnych przekrojach



dziś zrobiłam 3 bransoletki ze sznurka 2,5mm
coś na wzór Lilou ale do przywieszek typu Charms









natomiast ze sznurków 1mm zrobię bransoletki plecione coś na wzór bransoletek typu Charms z Aparta
Przy okazji wizyty w hurtowni po "pandorki"
kupiłam lawę w przepięknych jesiennych - aczkolwiek - pastelowych kolorach
(mam już pomysł na korale ale to dopiero po urlopie) i olbrzymią ceramiczną kulę. Zrobię z niej przywieszkę na jakimś fajnym długim łańcuszku

4 komentarze:

mukolcia pisze...

Przepraszam, mogłaby mi Pani zrobić takie bransoletki na zamówienie? Byłabym bardzo wdzięczna ;P

mój e-mail to:nataliasz94@wp.pl
czekam na odpowiedz ;)

Sonya pisze...

Witam !!! a w jaki sposób robi Pani te węzły ? Pozdrawiam !!!

kaamylka pisze...

czy moglabys zrobic post ze zdj jak je zrobic?

MM pisze...

Witam,
bardzo się cieszę, że moje bransoletki cieszą się dużą popularnością, często robię je na zamówienie jak i wystawiam na allegro pod nazwą użytkownika "mamamichasia" - z tego też powodu nie wstawiam na bloga technik powstawania moich prac. Pzd
mm