czwartek, 29 stycznia 2009

Bardzo udane zakupy

Wybrałam się dziś na małe zakupy na Bronisze (Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy)
Okazały się bardzo owocne
Coprawda musiałam wstać przed 6 rano i jechać kawał drogi…ale opłacało się :) tym bardziej, że ceny są tam o 2/3 niższe niż w sklepach!

Prezenter biżuterii


Żabka w idealnych kolorach!!! – będzie stała w salonie a tam u mnie królują właśnie brązy, beże i turkusy :) lepszego zestawienia kolorów nie mogłam sobie wymarzyć :) tym bardziej, ze polowałam na nią od dłuższego już czasu




Turkusowy kotek – ręcznie robiony
Dwa duże kupiłam w tamtym roku w Łebie a dziś dokupiłam do niego z tej samej serii małego kotka. Teraz mamy taką małą kocią rodzinkę :) mama, tata i maleństwo – zupełnie jak u nas :)


Naczynie na moje kompozycje w gąbce na mokro – ciekawy, nowoczesny kształt i idealny kolor :)
teraz już się nie wykęcę od tworzenia kompozycji tłumacząc się brakiem odpowiedniego naczynia ;)




Kupiłam też podstawki pod świece, ale fotki wstawię dopiero jak przyjadą do mnie świeczki, podobno dziś maja dojechać... :)

Pierwsze próby prezentacji :)






1 komentarz:

aeljot pisze...

Prezenter bizuterii jest uroczy, ozdoba sama w sobie.