niedziela, 23 sierpnia 2009

Odliczanie: 10 - zmiany

Przemalowałam salon - a właściwie ożywiłam listwę z halogenami i ścianę przy telewizorze.
Bardzo długo szukałam odpowiedniego koloru - co raz malowałam i przemalowałam, aż w końcu udało mi się trafić na odpowiedni odcień!!!
Ten kolor to strzał w dziesiątkę!!! Farba jest bardzo wydajna i bardzo dobrze się nią maluje. Ładnie kryje, jest aksamitna i godna polecenia :) (Farba emulsyjna fasadowa Polinit, Dekoral - kolor brązowy)
Teraz wszystkie dodatki przemalowywuję na ten kolor :)))
doniczkę przy barku też przemalowałam :)



Do tych zmian kupiłam sobie dwa szklane świeczniki i świece w identycznym odcieniu brązu co farba :)



i motylki...



w planach mam jeszcze zakup dwóch takich samych świeczników o różnej/innej wysokości,
niestety cierpliwie muszę czekać na ich dostawę...mam nadzieję, że wkrótce staną przy telewizorze w sąsiedztwie przemalowanej ściany :)))
wtedy będę w pełni zadowolona z moich "przemalowanek" :)

Brak komentarzy: