wtorek, 5 stycznia 2010

Oszczędność słów :)

Ostatnio jakoś się nie rozpisywałam :)chyba nie miałam weny… a i chciałam ten okres świąteczno-sylwestrowy przeżyć najintensywniej jak się tylko da!
Były i spacery i siedzenie za stołem i objadanie się pysznościami i wspólne świętowanie z najbliższymi – był nawet kulig i ognisko w lesie!!!
Teraz za to nastały chwile błogiego lenistwa :)
Już przymierzam się do kolejnych robótek - tym bardziej, że Mikołaj przyniósł mi całkiem spory zestaw do Decoupage!!! W weekend mam nadzieję, ze wybiorę się na zakupy i dokupię jakieś fajne odcienie farb i porządne pędzelki!
Decoupage zaczyna mnie wciągać :)))
Przed Świętami zrobiłam ostatni już chustecznik - a te jasne miejsca nie pokryte kwiatami aż się proszą o spękania!!!
ale ten preparat co kupiłam nadaje sie tylko do kosza!
Za to Mikołaj stanął na wysokości zadania i dostałam nowe-porządne preparaty!!!
(w tym miejscu ogromne podziękowania dla Basi :) )
nie pozostaje mi teraz nic innego jak tylko wziąć się do kolejnych robótek :)





Brak komentarzy: