środa, 26 maja 2010

Działkowy sezon rozpoczęty

Wszystkie roślinki po zimie rosną i pną się w górę :)
przyrost z porównaniu z sadzonkami jest imponujący - może kiedyś przy okazji wstawię zdjęcia jak przez te 3 lata urosły
choć nie powiem wiosenne mrozy nie oszczędziły naszych badylów... w szczególności bukszpanów ale odbijają i mam nadzieje, że wydobrzeją.
































Jeszcze zanim powstał nasz "ogród" w planach obowiązkowo miał być hamak
niestety nasz Pan ogrodnik zapomniał o miejscu na hamak, a może w ogóle go nie uwzględnił bo mu nie pasował do koncepcji???
W każdym razie hamak miał być przy domku - i tak mijały jedne wakacje, drugie wakacje... i...
w końcu po wielu bojach jest!!!
coprawda na części stawowej ale jest!!!
za jakiś tydzień jak się cement zwiąże będzie już można leniuchować na hamaku :)


Jasio wędrowniczek :)






Przepiękne lilie na stawie sąsiada - tak mi się podobają, że i u nas będą!!!
W ogóle nasz sąsiad ma piękny staw!!!
taki w moim typie :)
uregulowane brzegi kamieniami, iglaki i rośliny zielone, kwiaty i byliny...
ahh gdyby mój m dał mi we władanie nasz staw :)))






na koniec mój mały polny bukiecik :)))

Brak komentarzy: