poniedziałek, 13 października 2008

Sama o sobie, samej...

Trudno jest napisać o sobie samej, być obiektywną i szczerą... więc o sobie nic nie napiszę :)
a tylo o tym czym się zajmuję.
1. Haft krzyżykowy - to moja pasja, odpręża mnie i daje wiele satysfakcji.
2. Biżu - uwielbiam szkło weneckie, choć w chwli obecnej przechodzę fascynację kryształkami Swarovskiego.
3. Florystyka - to jest coprwda inna bajka ale jestem właśnie świeżo upieczoną absolwentką kursu florystycznego. Na chwilę obeną "produkuję" kompozycje na własny uzytek ale kto wie...
4. Scrapbooking - lubię, cos tam tworzę ale jednk to nie mój kierunek
5. Wszelkiego rodzju przemeblowania i przemalowywanie scian :)))
6. Tatoo
7. Decu - to moja ostatnia zachcianka, wybieram się na jakiś kurs postawowy...zobaczymy co z tego wyjdzie.

Generalnie robię kilka rzeczy na raz, nie lubię jak nic się nie dzieje, jak nie mam co robić - dlatego co raz coś wymyslam :)
Jeśli chodzi o haft to ostatnio wyszyłam metryczkę dla siostrzenicy M i naszywkę na ręcznik. Na dokończenie czeka Matka Boska i kolejna naszywka na ręcznik.

Co do biżu to ostatnio miałam pełne ręce roboty, postaram się utworzyć jakiś album bo za dużo bym miała fotek do wstawienia.
Teraz czekam na paczke z nowym zamówieniem i już nie mogę się jej doczekać :)
a tymczasem ostatnie korale:

















indywidualne zamówienie - wizja, kształt i kolorystyka na specjalne zyczenie zamawiającej:


















i moje ulubione, kostka, szkło weneckie 12mm, przekładki srebrne


Brak komentarzy: